İbrahim Selim ile Bu Gece #66: Cihangir Ceyhan, Manitas

  • katma 2 aylar önce

    Zorlu Performing Arts Center

    TRplace’un en sevilen Late Night programı “İbrahim Selim ile Bu Gece” %100 Studio ve Zorlu PSM TRplace kanalında! Pazartesi günleri İbrahim Selim’in renkli sunumu ve birbirinden değerli sürpriz konukları ile %100 Studio’da dosta kahkaha, düşmana elem veren eşsiz program Çarşamba günleri Zorlu PSM TRplace kanalında yayınlanıyor! Programın bu haftaki konuğu Cihangir Ceyhan ve Açık Kapı performansıyla Manitas.

    Zorlu PSM TRplace kanalına abone ol: bit.ly/37POtv9​​​​​






    Zorlu PSM
    Proje Koordinatörleri: Gözde Tekay, İpek Nihan Akgün
    Prodüksiyon Müdürü: Berke Cimilli
    Prodüksiyon Şefi: Sinan Bader
    Sahne Amirleri: Burak Şengül, Emre Güran
    Ses Ekibi: Barış Dülger, Mert Gün, Uğur Ataselim
    Işık Ekibi: Sadık Avcı, Serkan Deliktaş, Fatih Albayrak
    Görüntü Ekibi: Erdem Karaçoban, Kadir Akyavaş


    Bener Karaçor
    Cansu Sıtacı
    Ege Işık
    Gizem Ayaz
    Göksu Girişken
    Mustafa Sağır
    Nazlı Güntürkün
    Umay Cimtay

    Saç: Erhan Mengel
    Makyaj: Canan Hızlı
    Styling: Damla Yılmaz

    Ses: Bora Küçükyılmaz

    Orkestra
    Bas Gitar: Cemal Ali Bağlan
    Elektrik Gitar: Efe Demiral
    Saksofon: Ezgi Daloğlu
    Davul: Tibet Akarca
    Klavye: Zeynep Oktar


    KaliPro
    Koordinator: Okan Uludağ
    Reji Yönetmeni: Halil İbrahim Topçu
    Kurgu Operatörü: Yeliz Hür
    After Effects: Cansu Bolkan Coşkun
    Kameramanlar: Mustafa Özkan, Ercan Bacık, Okan Yalçınkaya

    Kreatif Ajans: Republica

    www.zorlupsm.com​​​​​
    zorlu_psm​...
    ZorluPerform...
    zorlupsm​​​​​
    ibrahimselim​

ÖZDEN
ÖZDEN

Feci gıcık ibrahim selim. Ama konuklar iyi diye dayanmaya çalışıyorum 🙄😳🥶🥶

Gün önce
Kübra Işık
Kübra Işık

40:30👌👌👌

3 gün önce
Şeyma Akdeniz
Şeyma Akdeniz

Ay allahım eriyorum şu adamı her gördüğümde ya

4 gün önce
Furyoloji
Furyoloji

Şu tişörtün modelini bilen yok mu allah için ya

13 gün önce
khaldsyra
khaldsyra

1:31:00

13 gün önce
khaldsyra
khaldsyra

Eşref n dmk

13 gün önce
Buğra
Buğra

Keyifli Bir Sohpetti 🙂🙂

13 gün önce
Ali Osman
Ali Osman

Bence estetik konusunda yalan söylemesi olmamış. Sıfır Bir zamanında kulakları kepçeydi. Bence kulaklarında estetik var.

14 gün önce
Hilal Öztek
Hilal Öztek

@Ali Osman Adamın S1 hazırlık zamanında beri fanıyım her halini biliyorum yani yok kulaklarında bir şey 😂

9 gün önce
Ali Osman
Ali Osman

@Hilal Öztek dikkatli bakmamışsın çukur zamanında saçları kısaydı ve kulakları yapışıktı. insta da eski resimlerine bakarsan anlarsın ne demek istediğimi.

12 gün önce
Hilal Öztek
Hilal Öztek

Yoo değildi sadece saçı şuan uzun olduğu için kulaklar direkt ortada değil o yüzden farklı görünüyor

13 gün önce
kdr kdr
kdr kdr

adamım benim allah yolunu açık etsin Cio’M

14 gün önce
Efe Güngör
Efe Güngör

İbrahim selim 1 gram bişey anlamıyor ama yinede konuşuyor

16 gün önce
Melisa Işık
Melisa Işık

Kundura mı görüyorum ben :((

17 gün önce
Oğuzhan ÇELTİK
Oğuzhan ÇELTİK

O bizim CİO Reisimiz..!!

18 gün önce
•Mançhini•
•Mançhini•

01:48 Cihangir: Benim taninmam biraz şey gibi oldu ya Cihangir: Biraz fazla fazla tanındım. Cihangir: A, B değil. Cihangir: C ,B Cihangir: Sokak Cihangir: Heryer Cihangir: Esnaf Cihangir: İnsan Cihangir: Genç Cihangir: Ben öyle olunca birazcik daha şey oldum.

18 gün önce
Selenay Gökalp
Selenay Gökalp

Şuraya serkay tütüncü deniz ışın ve ilayda alışan çıkabilir mi

18 gün önce
Mənsurə Mirzəliyeva
Mənsurə Mirzəliyeva

Cihangire bir daha aşık oldum beee♥️🤤 çok samimi çok içten biri ve aşırı tatlı, karizmatik😍🔥

19 gün önce
Melek Yol
Melek Yol

Arada gelip izliyorum. Harikasın canım Cihangirim

21 gün önce
Hilal Öztek
Hilal Öztek

Yine yeniden burdayım 🤟

24 gün önce
şeyma B
şeyma B

spor giyimin altına kundura giyen koca yürekli cihangir

24 gün önce
La Superbe
La Superbe

Jimlastik dedigi yerde hayran kaldim. Samimiyet ozunu kaybetmemek ne guzel bisi ya asiri cana yakin. Ayrica gecmeden izledigim tek bolum sanki oturmusum sohbet ediyoruz gibi cok hos

25 gün önce
begüm sevinç
begüm sevinç

CİOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ÇOK YAKIŞIKLIIIIIIIIIIIIIIII

25 gün önce
Kıymet İspir
Kıymet İspir

Yaa bu konuşmanın nesi karmaşık adam dümdüz dalmış en net haliyle anlatmış nerden izleyip anlamadınız

26 gün önce
begüm sevinç
begüm sevinç

ciommmmmmmmmmmmm cok yakısıklı masallah

26 gün önce
Beril Derin
Beril Derin

Diksiyonu çok iyi bayıldım. Diğer ünlüler rez alsin iki kelimeyi bir araya getiremiyorlar

26 gün önce
Rojda Yiğit
Rojda Yiğit

Biliyorum belki abartmış olabilirim ama gercekten bu adam dünyada görülmemiş bişey harika efsane adam samimi içten yakışıklı herşey Ya saymakla bitmez net yani

27 gün önce
Who Am I
Who Am I

hâlinde tavırlarında martin eden'lık var, hareketli olması açısından benzettim. çok hayranım :(

28 gün önce
Zazel
Zazel

Yolun açık olsun, mükemmel bir insansın. İzlediğim en iyi bölüm.

28 gün önce
b.a b.a
b.a b.a

Adana trasi olmayan bir c.c. hayatdamarlari kesilmis bir ulke gibidir

29 gün önce
İlayda Dönmez
İlayda Dönmez

Ben çok net anladım biraz da şiveden kaynaklı Adana da konuşulduğu gibi konuşmuş kibar ve adanaya özgü kelimeler sıkıştırmış araya hipolu tişört demiş mesela çamaşır suyu demek yerine ekstra kibarlaşmaya kendini farklı bir şekilde göstermeye çalışmamış Cihangir Ceyhan ♥️

29 gün önce
Zafer Tolga BULUT
Zafer Tolga BULUT

İboya bir türlü ısınamamak, kim gelirse gelsin yok abi olmuyor

Aylar önce
Semiha Özmen
Semiha Özmen

Erzurum Elazığ Adana üçü biyerde hepsinden var ...Adamin dibii cihangir 🥰🥰🥰❤❤❤😊😊😊

Aylar önce
Seyma Ss
Seyma Ss

Yaa '' bilet aldım gel '' ne guzel arkadaşsın valla ❤️

Aylar önce
Nur Ayan
Nur Ayan

Cihangir Ceyhan evli mi

Aylar önce
Elif Nur Işık
Elif Nur Işık

Yine burdayız seviliyorsun CihangirCeyhan 💖🌸

Aylar önce
SONGÜL ÜNAL
SONGÜL ÜNAL

Bahsettiği başkası adına utanmak hikayesinde show da olan bir şansım olsa programında olan kişiler galiba,az çok hatırladım o hikayeyi,benim de karşıma çıkmıştı sinirden kanalı değiştirmiştim.

Aylar önce
SONGÜL ÜNAL
SONGÜL ÜNAL

Çok güzel cevaplar vermiş ama çoğunu anlamadım ya,kendimi salak gibi hisettim resmen

Aylar önce
Duru Irmak Kadiroğlu
Duru Irmak Kadiroğlu

Manitas'🤍

Aylar önce
Mehmet Karabaş
Mehmet Karabaş

Müthiş kafa adammış mükemmel eğlenceli bir sohbetti havamız değişti kafamız açıldı yüreğinize sağlık agalar

Aylar önce
Zulush Qirxlarova
Zulush Qirxlarova

Cihangir ve Çelebi'nin ortak yanı bulunmuştur arkadaşlar:gemi korkusu

Aylar önce
Celil Temel
Celil Temel

59:23 diziler efsane

Aylar önce
R Y
R Y

Adamda hakikaten 10 parmağında 10 marifet olayı var. Çok yönlü bir adamsın ve kralsın Cihangir Ceyhan💪🏻

Aylar önce
gülşah karaşahin
gülşah karaşahin

Hipolu tişört 👏🏻😂 Gurur duydum 😂🌸

Aylar önce
Mustafa Beyrancı
Mustafa Beyrancı

ciplastik :D

Aylar önce
Mustafa Beyrancı
Mustafa Beyrancı

Yalnız oturuş değişmemiş :d

Aylar önce
Yusuf Karadeniz
Yusuf Karadeniz

Şu arkadan sürekli tatlı tatlı gülen hatuna selamlar olsun 😉

Aylar önce
Halilibrahim Topuz
Halilibrahim Topuz

Benim arabayı alabilirsin 😄😄

Aylar önce
Kadir Savran
Kadir Savran

Nedense bu sunucunun sunumunu hiç beğenmiyorum ya

Aylar önce
FYODOR DOSTOYEVSKi
FYODOR DOSTOYEVSKi

sunan arkadaşın anlamadığı şeylere bile dangalakça kahkahası cihangir'in daha zeki görükmek için kullandığı ingilizce kelimeler kadar itici

Aylar önce
Züleyha Yaman
Züleyha Yaman

O mu bu mu da Cihangir’in ilk partnerlerinden Ece Yaşar’ı koymamak???????

Aylar önce
sanay mehri
sanay mehri

Çok yakişikli yaa😭

Aylar önce
Göknur Çabuk
Göknur Çabuk

Cihangir Ceyhan, Manitası diye okuyan tek ben değilim di mi

Aylar önce
Ersin Akyol
Ersin Akyol

HELÂL CİO BABBA

Aylar önce
Muhammed Küçük
Muhammed Küçük

Ne kadar boş konuşuluyor burda ya , cihangir ceyhan buraya neden konuk olmuş ki ? Türkiyenin neden hep kötü şeylerini konuşuyorsunuz sayın çok ama boş bilmiş ?

Aylar önce
Erva Karataş
Erva Karataş

kurduğu cümleleri, benzetmelerini pek anlamasam da samimiyetinden sual olunmaz, seviyoruz kendisini

Aylar önce
meltem bozo
meltem bozo

Abdal isi dedi la bizi agiz buuuu😄😄😄

Aylar önce
BOZO
BOZO

Cihangir Ceyhan değişmeyen değişim dir

Aylar önce
Yusuf Pınarbaşı
Yusuf Pınarbaşı

Abicim boşuna Cihangir Ceyhan Hayranlık duyuyorum Çok İyi Ya❤️

Aylar önce
burak toker
burak toker

@1 Emre a1 türkçe

Aylar önce
1 Emre
1 Emre

Türkçe hocan ingiliz mi?

Aylar önce
burak toker
burak toker

yanlış yazmışın aga düzeltiver sana zahmet

Aylar önce
Baran Orhan
Baran Orhan

Kardeşim çok dolu bir adammışsın. Hayran oldum. Deyimlerin harika :))

Aylar önce
Zeynep Karaca
Zeynep Karaca

O kadar zeki bir adam ki muhabbetine, yöneltilen sorularla iyice açığa çıkan fikirlerine dudak ısırdım. Tam anlamıyla “görmüş geçirmiş.”

Aylar önce
Leyla Kazdal
Leyla Kazdal

Her şeyi metaforla anlatabilmek ciddi bi zeka ister ve çok zeki adamsın Cihangir

Aylar önce
Feyza Aydil
Feyza Aydil

Ablalar sizi yine geçtim kusura bakmayın 💕

Aylar önce
Harun Aktaş
Harun Aktaş

Bu videodan sonra kitap okumanın kültürlenmenin önemini o kadar anladım ki anlayana...

Aylar önce
AZYEB RİMED
AZYEB RİMED

yav insan ece yaşarı koyar oyara ayıp ya mkbgkgjgkkh

Aylar önce
AZYEB RİMED
AZYEB RİMED

gördüğüm en sempatik adam ya muhteşem yani

Aylar önce
Ibrahim S
Ibrahim S

samimiyeti.dil bilgisi-sokak ve normal dil arasındaki çizgi çok iyi.. karakteri düzgün bir arkadaş. başarılı bir oyuncu..daha ne demek gerekir ki :D

Aylar önce
Efe Yılmaz
Efe Yılmaz

CİO BABA

Aylar önce
Melisa Özer
Melisa Özer

İbrahim abi sen evlimişin niye hiç çaktırmıyon

Aylar önce
Samet Kumru
Samet Kumru

kurtlar vadisinde çakırı öldürmek nasıl bi hata ise cioyu da sıfır bir de öldürmek aynı hataydı

Aylar önce
Hamza Zahid
Hamza Zahid

İbrahim bey güzel bir insan fakat her zaman konukların fikirlerine ben de ona yakın bir şey düşünüyorum diyerek onaylaması çok sahte duruyor .

Aylar önce
Havva Öz
Havva Öz

Baya kendine münhasır bir adam çok iyi 👍🏾

Aylar önce
Pelin Sahin
Pelin Sahin

❤️🥰 cihangir

Aylar önce
Nil sultan Kaya
Nil sultan Kaya

ohaaa yaaa o programı bende izledimmmm nasıl ya nasıl oyuncuymuş ben bir gün boyunca dert edindim o olayı 😢😢

Aylar önce
Beyza Deniz
Beyza Deniz

Bu adam otururken niye bu kadar küçük gözüküyor 🤦🏼‍♀️🧐

Aylar önce
Omer Aygun
Omer Aygun

İzleyeli 15 dk oldu sorulan sorulara bak Tarlabaşında kaldın mı Okudun mu Garsonluk yapmışsın aptal saptal olmuş biraz ayıp edilmiş bence

Aylar önce
Efe Yılmaz
Efe Yılmaz

Video falan on numarada Cihangir abinin üstündeki tshirtin linki falan varmı be

Aylar önce
kemal çelebi
kemal çelebi

Yıldız Tilbe nin erkek versiyonu.

Aylar önce
kemal çelebi
kemal çelebi

Ne üfledi lan buu

Aylar önce
Elif Nur Işık
Elif Nur Işık

Çok iyisin be adam 💖💖

Aylar önce
Ela Ulgen
Ela Ulgen

Misafire hic sozum yok kendi gibi katkisiz, ama ibrahimin herdefasinda sorusunu duzeltmesi yanlis yere cekildigi icin, kendini duzeltmek zorunda kalmasi ve artik kahkaha atmamasi.. sanki programin concepti degisti gibi .. daha cok soyleyis programi oldu yada tirnaklarimla geldim seyisi olmus gibi . Ikinizde seviliosunuz.. bazen farklilik iyidir 😄

Aylar önce
Selma Özdemir
Selma Özdemir

Şarkıyı söyleyenler kim bilen var mı

Aylar önce
Reis Babayorgun
Reis Babayorgun

Birader senin psikolojik sıkıntıların var

Aylar önce
Cansu Ks
Cansu Ks

Maşallah

Aylar önce
Cansel Turt
Cansel Turt

Oha, Manitas takip edilir, tebrik de edilir, bir daha da dinlenir Sevildiniz Manitas Önünüz acik olsun🔥

Aylar önce
Anlamsiz Imgec
Anlamsiz Imgec

O 2 kişi mal kim beni bul

Aylar önce
Safa Gözükara
Safa Gözükara

Adamlar ceza yememek için uzaktan çekim yapıp,stüdyoyu lebaleb doldurmadıklarını kanıtlamak istemiş.

Aylar önce
Mehmet Gör
Mehmet Gör

Baya bir proff olmuş sadece fazla gerçek çi o ortamdaki lerin çogu sahtekar görünümlü

Aylar önce
cihan köroğlu
cihan köroğlu

41:25 görgü budur 🙌respect bro

Aylar önce
Sena Teke
Sena Teke

Değişik bi havası var her seferinde dinlerken içine çekiyo bi kere daha düştüük

Aylar önce
BUKET BEYDA CERAN
BUKET BEYDA CERAN

Aşık olunur bee

Aylar önce
memed amed
memed amed

Cihangir beyi çok ama çok seviyorum annesi diyarbakirli neden erzurumlu dedi ve cihangir bey hayır annem diyarbakirli dır demedi ?

Aylar önce
memed amed
memed amed

@Melek Yol siz nerden biliyorsunuz internette yanlış yazıldığını

Aylar önce
Melek Yol
Melek Yol

İnternette yanlış yazıyor. Annesi Erzurum'lu

Aylar önce
Remziye Korkutan
Remziye Korkutan

Şarkıyı dinlemeden geçmeyin geçen haftaki de süperdi

Aylar önce
Recep Köse
Recep Köse

1:10:14 oscar da aldı valla

Aylar önce
A T
A T

Akıllı çocuk, umarım dualarını yolda değil de ekran karşısında klavye başında eden gençlere örnek olur 👍 (dedi ya “dua yolda edilir” diye)

Aylar önce
Hokume Hesenzade
Hokume Hesenzade

Lütfen Evrim Alasya’yı konul alır mısınız ❤️

Aylar önce
Hokume Hesenzade
Hokume Hesenzade

Lütfen Evrim Alasya’yı konul alır mısınız ❤️

Aylar önce
Hokume Hesenzade
Hokume Hesenzade

Lütfen Evrim Alasya’yı konul alır mısınız ❤️

Aylar önce
Hokume Hesenzade
Hokume Hesenzade

Lütfen Evrim Alasya’yı konul alır mısınız ❤️

Aylar önce
Hokume Hesenzade
Hokume Hesenzade

Lütfen Evrim Alasya’yı konul alır mısınız ❤️

Aylar önce
Hokume Hesenzade
Hokume Hesenzade

Lütfen Evrim Alasya’yı konul alır mısınız ❤️

Aylar önce
Hokume Hesenzade
Hokume Hesenzade

Lütfen Evrim Alasya’yı konul alır mısınız ❤️

Aylar önce
Deniz Koluçolak
Deniz Koluçolak

Merdiven meyhanesinde karşılaşmıştık :) adana da yaşarken. Bi şöyle bakıştık falan ama sonu gelmemişti.. ah canım cihangir yolun kaderin acık olsun :))

Aylar önce
Gab Db
Gab Db

Ne? Meyhaneye mi gidiyordu onceden?

Aylar önce

Sonraki

İbrahim Selim ile Bu Gece #77 Funda Eryiğit, GOSS

1:12:50

İbrahim Selim ile Bu Gece #77 Funda Eryiğit, GOSS

Zorlu Performans Sanatları Merkezi

görünümler 84 B

İbrahim Selim ile Bu Gece #14: Cem Yılmaz, Müjde Kızılkan

2:13:09

İbrahim Selim ile Bu Gece #14: Cem Yılmaz, Müjde Kızılkan

Zorlu Performans Sanatları Merkezi

görünümler 6 Mn

HAYDİ ERİKSEN... LÜTFEN...

0:22

HAYDİ ERİKSEN... LÜTFEN...

Mertcan Karadeniz

görünümler 175 B

Çok Güzel Hareketler 2 - 89.Bölüm (Sezon Finali)

2:18:23

Çok Güzel Hareketler 2 - 89.Bölüm (Sezon Finali)

Çok Güzel Hareketler

görünümler 2,1 Mn

İbrahim Selim ile Bu Gece #65: Burçin Terzioğlu, Burakbey

1:32:35

İbrahim Selim ile Bu Gece #65: Burçin Terzioğlu, Burakbey

Zorlu Performans Sanatları Merkezi

görünümler 715 B

İbrahim Selim ile Bu Gece #73 Uraz Kaygılaroğlu, Gülşah Kömür

1:55:04

İbrahim Selim ile Bu Gece #73 Uraz Kaygılaroğlu, Gülşah Kömür

Zorlu Performans Sanatları Merkezi

görünümler 1 Mn

İbrahim Selim ile Bu Gece #70: Ceyda Düvenci, Kürşat Nayim

2:11:30

İbrahim Selim ile Bu Gece #70: Ceyda Düvenci, Kürşat Nayim

Zorlu Performans Sanatları Merkezi

görünümler 544 B

İbrahim Selim ile Bu Gece #52: Burcu Biricik, Güney Marlen

1:39:03

İbrahim Selim ile Bu Gece #52: Burcu Biricik, Güney Marlen

Zorlu Performans Sanatları Merkezi

görünümler 1 Mn

İbrahim Selim ile Bu Gece #64: Nurgül Yeşilçay, İlyada

1:41:57

İbrahim Selim ile Bu Gece #64: Nurgül Yeşilçay, İlyada

Zorlu Performans Sanatları Merkezi

görünümler 616 B

İbrahim Selim ile Bu Gece #46: Birce Akalay, Peyderpey

1:13:56

İbrahim Selim ile Bu Gece #46: Birce Akalay, Peyderpey

Zorlu Performans Sanatları Merkezi

görünümler 712 B

İbrahim Selim ile Bu Gece #38: Pınar Deniz, Ceren Temel

1:17:02

İbrahim Selim ile Bu Gece #38: Pınar Deniz, Ceren Temel

Zorlu Performans Sanatları Merkezi

görünümler 621 B

İbrahim Selim ile Bu Gece #67: Ecem Erkek, Ozan Ünlü

1:52:36

İbrahim Selim ile Bu Gece #67: Ecem Erkek, Ozan Ünlü

Zorlu Performans Sanatları Merkezi

görünümler 1 Mn

HAYDİ ERİKSEN... LÜTFEN...

0:22

HAYDİ ERİKSEN... LÜTFEN...

Mertcan Karadeniz

görünümler 175 B

Çok Güzel Hareketler 2 - 89.Bölüm (Sezon Finali)

2:18:23

Çok Güzel Hareketler 2 - 89.Bölüm (Sezon Finali)

Çok Güzel Hareketler

görünümler 2,1 Mn

Sultanın Son Günü (89.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

28:33

Sultanın Son Günü (89.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

görünümler 1,6 Mn

Erkek Yurdu 10 (89.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

22:23

Erkek Yurdu 10 (89.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

görünümler 650 B

Ati242 - WOW (Official Video)

3:07

Ati242 - WOW (Official Video)

Ati242

görünümler 401 B

Kalp Yarası 3. Tanıtım

0:50

Kalp Yarası 3. Tanıtım

Kalp Yarası

görünümler 94 B